Blir förvirrad

Datum 2009-10-01 | Tid 13:45:41
Ibland kan jag bli så förvirrad. Små små signaler som jag inte vet hur jag ska tyda. Jag tror att jag vet men är ändå inte säker. Skulle behöva något mer än dessa små signaler som kommer med jämna mellanrum. Får se hur det utvecklar sig och nu tror jag att jag även vet hur jag ska ta det om det blir som jag tror. Skulle det inte bli bra så har jag försökt och jag vet att jag har folk omkring mig som står bakom alla mina beslut jag tar. Känns tryggt att veta!

Idag händer inte alltför mycket. Är tråkigt väder så man kan inte vara ute direkt. Nu skiner förvisso solen men lika snabbt försvinner den och ersätts av piskande regn. Riktigt höstväder nu med andra ord. Har ingen bra höstjacka heller. Antingen får det bli min vårjacka med någon långärmad under eller min vinterjacka med ett tunt linne typ. Ingenting känns riktigt rätt men föredrar då vårjackan med långärmad.

Idag fyller M år, grattis till dig. Synd att du är så långt bort.

På lördag är det Marielles tur att fylla år. Ska bli kul att festa lite och glömma vardagens tråkigheter. Händer även annat roligt på lördag men det berättar jag inte förrän efteråt :). Får vara lite hemlig ju.

Imorgon är det då dags för mig att göra min synundersökning och jag har nästan bestämt mig för bågar nr 1 men ska höra lite om vad det blir för pris och så.



Blir nog bra, eller vad tror ni?

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, vi hade ju också regn, fast det har nu blivit sol. Så skönt.

2009-10-01 @ 15:34:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: LillaEgo

Vad händer mer på lördag än att du ska till Marielle? ;) Nyfiken

2009-10-01 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0