Busiga katter och en halvriven lägenhet

Datum 2009-10-05 | Tid 12:17:33
Våra katter är fruktansvärt busiga, springer fram och tillbaka upp och ner överallt. Det är särskilt roligt att klättra i bokhyllan och välta ner alla böcker som finns där. Haha, men de är samtidigt jättemysiga och gosiga av sig. Gillar att sova nära en i sängen med mera. Ångrar inte för en sekund att vi skaffade katt men det gör M, i alla fall ibland haha.

Idag händer nog inget speciellt. Ska försöka komma ut en runda men har redan varit lite duktig och gjort situps. Blir fler ikväll. Önskar så att jag hade cykeln här, då hade jag med lätthet tagit mig till Friskis&Svettis och kunnat gå på alla roliga pass. Jag kan gå dit men det är en bit och nu blir det mörkt så fort att det inte är så kul.

Imorgon är det skola, både för mig och M. Nu kanske det kan gå framåt för honom också. Han har verkligen haft maximal otur. Jag hoppas det bästa.

Tänkte bjuda på en bild från i lördags



Min fina gröna klänning från Sisters Point!

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: ja visst är det underbart skönt! Tack. Hoppas du också får en bra dag!

2009-10-05 @ 13:01:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efter en inaktiv helg är jag nu tillbaka igen :)



Ha en trevlig dag!

2009-10-05 @ 14:02:34
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0