Csn

Datum 2009-10-23 | Tid 12:49:46
Åh idag fick jag och många andra säkert det efterlängtade från Csn. Önskar bara att man fick lite mer men det ska väl höjas med några hundralappar till nästa år om det nu går igenom. Jag kan ju bara hoppas!

Idag åkte jag till Staffanstorp och tittade på två bra föreställningar, tyckte det kändes lite jobbigt att behöva ta sig dit men jag ångrar det inte. Dock var det lite svårt att hitta till skolan vi skulle vara på men det är ju inte vårt fel att en man säger fel väg till oss. Hade iallafall roligt och det är huvudsaken.

Har varit hemma i knappt en timme nu och ätit lite, ska sedan bara ta det lugnt för att orka med kvällen. Ska hem till en kompis i Lund som jag inte träffat på länge och det ska bli riktigt kul. Får väl se lite när jag kommer hem igen, beror ju på när tågen går också.

Vad ska ni göra ikväll?

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack detsamma tjejen :) Kram /M

2009-10-23 @ 16:59:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0