Då var det kväll

Datum 2009-10-26 | Tid 16:46:53
Nu känner jag att det är dags att hålla kväll. Har pluggat det jag skulle göra idag och jag tyckte det var riktigt kul att skriva ihop det. Jag och M bestämde oss också för att gå och handla (och så passade jag på att skicka iväg min gamla mobil till sin nya ägare). Mat kan vara riktigt dyrt ibland men dessvärre ett nödvändigt ont. Vi handlade inte så jättemycket tyckte jag, bara två kassar och kattsand. Nåja nu behöver vi inte handla på ett tag iallafall.

Ska pröva Marabous vinterchoklad idag, sägs vara riktigt gott vilket jag tror också då det är med alla härliga julsmaker. Ni som prövat chokladet, är det gott?






Ikväll ska jag bara mysa i soffan med någon romantisk komedi, min favoritgenre när det gäller filmer. Behöver samla nya krafter inför plugget imorgon och även inför träningen. Har nu bestämt att jag ska träna tre gånger i veckan och börja med baspassen för att komma igång sedan blir det hårdare tag.

Ibland önskar jag att jag hade jobbat istället, just för att verkligen kunna känna sig ledig kvällar och helger. Samtidigt vet jag att det jag läser till nu är det jag vill jobba med sedan. Hade jag hoppat av nu hade jag ångrat mig resten av mitt liv. För jag vill jobba med barn och inte stå inne i ett varmt bageri mitt i natten och knåda deg. Minns när jag hade praktik på gymnasiet och började klockan fyra på morgonen. Det var inte kul att behöva gå och lägga sig vid åtta på kvällen för att orka upp klockan tre. Nej, då passar förskoletider mig bättre :).






Ha en trevlig kväll alla!

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Jennie

jag hittade den idag på ullared, men köpte den inte. har du smakat de nya sorterna som är med hallon och yoghurt och sen då toffe och valnötter. hallongrejen är gooodast :)



gjort idag?

kram

2009-10-26 @ 20:08:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: emma

åh den där chokladen ser jättegod ut!! :) den måste jag prova!

2009-10-27 @ 08:14:33
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0