Festen med stort F

Datum 2009-10-04 | Tid 10:01:42
Igår var jag ju på festen med stort F. Fan, det var grymt kul, inte haft så kul på länge. Martina kom ner till oss. Hon vågade lämna landet för ett besök i storstan :). Martin följde också med och jag är väldigt glad och tacksam för det. Undrar om jag fick lite för mycket dricka? Så länge jag kom in på B2 är jag glad. Då vet jag att det inte är så illa :p. När vakten kollade mitt leg sa jag: "Såhär ser jag ut". Haha, som att han inte såg det. Blev bara en Coca cola och ett glas vatten för mig där men det gör ingenting. På festen åt vi god smörgåstårta och pratade en massa, sedan sjöng vi en massa 80-talare :). Måste lätt ha en 80-tals fest någon gång :). Det som är typiskt mig är att jag alltid ska bry mig om andra hela tiden, jag blev ledsen igår helt utan anledning men när jag upptäcker att där är en annan tjej som också är ledsen då måste jag ta reda på varför. Där var ju ändå andra med henne så jag hade inte behövt men det är sådan jag är.

Kan faktiskt säga att trots att det blev lite mycket igår kanske så mår jag inte dåligt idag. Är mest trött. Blir nog väldigt lugnt idag. Ska se om det inte blir en promenad med Marre sedan, när hon vaknat. Köpa bullar till frukost, fan vad gott det varit.

Vill bara tacka alla som var på festen igår för att ni tog så bra hand om mig. Hoppas jag inte förstörde er kväll?

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Marielle

tack själv. du förstör aldrig en fest. jag är glad att du o martin kom , kram

2009-10-04 @ 11:30:00
Postat av: Leia

Ja, visst är det =)

Jag dricker vanliga lipton yellow label.

Själv då? =)

2009-10-04 @ 16:38:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine

dom går inte av när man har material på, som jag ;)

naglarna blir mycket tjockare då.

jag har aldrig haft av en nagel trots att jag både har seglat och åkt snowboard med dom.

2009-10-04 @ 19:44:01
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0