Godmorgon

Datum 2009-10-10 | Tid 12:00:56
Morgon är det väl egentligen inte men har nästan precis ätit frukost. Gick upp sent idag, klockan var redan tio när jag klev ur sängen. Det är sent för att vara mig =). Var hemma hos Marielle igår. Vi hade det mysigt med musik, lite gott att dricka och givetvis tjejsnack. Gick till B2 vid halv ett, drack en god drink där =). När de stängde gick vi till Golex för jag skulle köpa mat till M, där är alltid mycket folk på natten efter att krogen stängt. Kan inte förstå varför ;). Var rätt trött när jag kom hem så blev sängen nästan direkt.

Idag har jag inget planerat men det är skönt för jag känner inte för att göra något, åtminstone inte just nu. Ska nog bara kolla på film och läsa lite böcker, trots att det är lördag. Får fundera ut något att äta till middag också.

Vad har ni för lördagsplaner?

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: hehe eller hur ;) så himla skönt att bara dra på lite mascara för att känna sig lite piggare och sen bara vara naturlig ;) Hoppas du har en bra lördag! Kram

2009-10-10 @ 17:16:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0