Har nu bestämt mig

Datum 2009-10-28 | Tid 09:51:28
Har bestämt mig för att vänta med att fixa med håret. När man är student får man prioritera hur viktigt saker och ting är. Om jag måste välja mellan ny frisyr eller kläder så blir det kläder såklart. Tror jag ska åka till Nova Lund imorgon och hittar jag då något snyggt vill jag såklart kunna köpa det utan att få ångest för att mina pengar försvinner. Hade man inte haft alla räkningar att betala hade det varit mycket enklare men även studenter måste betala hyra. Önskar att man hade kunnat få 3000 mer i månaden för då hade jag överlevt utan problem.

Idag har jag inte varit lika duktig som igår, har inte blivit något pluggande och kommer säkert inte bli det heller. Känner att min energi inte är på topp för plugg och tycker då det är bättre att strunta i det för att sitta och skriva utan att känna för det blir oftast inte bra, inte för mig iallafall. Har fått lite feedback för min handledning och det känns bra. Nu vet jag att jag är på rätt spår när det gäller något inom skolan åtminstone :).

Vad händer hos er idag?

Själv funderar jag på att gå på ett Kibalans pass på Friskis och Svettis, undrar lite hur det är. Någon som prövat?

Au revoir!




Kommentarer
Postat av: Jennie

he he :)



jag ska med fixa med mitt hår. färga det :)



2009-10-28 @ 11:28:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Okej. Varm choklad är riktigt gott. :D

2009-10-28 @ 13:07:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: p o u l i n e

sv: okej :)



(Idag är det bloggens födelsedag och det innebär massa överraskningar så håll utik :D)



KRAM

2009-10-28 @ 14:11:23
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har alltid gillat Gaby.. Tycker hon är rolig och skön. Hon lyckas nästan alltid ställa till det för sig på nåt konstigt vis.. hehe!

2009-10-28 @ 14:38:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0