Höstvädret är inte roligt alla gånger

Datum 2009-10-07 | Tid 08:12:49
Usch, är verkligen jättemulet ute och det blir nog regn när som helst så därför vågar jag inte gå ut på min morgonpromenad som det var tänkt att jag skulle. Jag hinner säkert inte komma mer än ut förrän det öser ner. Får göra situps här hemma istället.

Idag är jag ledig, ska bli så skönt men har ändå lite att fixa tror jag. Funderar på att ge mig ut på julklappsjakt redan, trots att det bara är oktober men känner att det är bättre att sprida ut köpen lite så inte allt kommer på samma gång. Vet i alla fall vad jag ska köpa till två personer av 11 eller vad det blir, fantasin är inte på topp när det gäller presenter och dylikt speciellt inte till personer som i princip har allt.

Desperate housewives var riktigt bra igår, längtar redan till nästa avsnitt. Det är alltid så när jag ser på det programmet, vill alltid se mer direkt. Gillar inte och vänta. Har dock inget val och så är det.

Idag ska jag vara ensam hemma för första gången på länge. Är van att M också brukar vara hemma men nu ska han till skolan och fixa. Är skönt att det går bra för honom än så länge. Den nya personen verkar i alla fall seriös till skillnad från den andra.

Ha det bra så hörs vi ikväll!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det ska bli kul att se det. =)



Allt är bra, själv??

2009-10-07 @ 10:14:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. haha. ne, gillade itne heller scouterna ;p Var skit trist ;P hehe..

Åhå :p Då är ajg itne ensam :P hehe.

2009-10-07 @ 12:39:05
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. hehe verkligen :D Haha. har man inte tålamod så har man inte ;)

2009-10-07 @ 17:10:58
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: Åh fy vad hemskt. inte konstigt att man får ångest när man ser sånna där saker. vi får kämpa på helt enkelt!

2009-10-07 @ 17:30:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0