Hyvää huomenta

Datum 2009-10-20 | Tid 07:18:47
Som ni alla säkert kan gissa så är detta finska och betyder god morgon. Eftersom jag inte kom på någon bättre rubrik än god morgon tyckte jag att det blev lite roligare om jag skrev det på ett annat språk. Jag kan faktiskt lite finska för min mormor kommer från Finland men just detta var jag tvungen att slå upp hehe.

Hur mår ni idag? Här ska jag inte klaga, lite trött men det får gå. Vaknade imorse av min ena katt som lade sig bredvid mig och spann samtidigt som hon klappade mig på kinden med tassen. Så himla mysigt! Låg där och mös med henne ett tag innan jag steg upp.

Snart ska jag börja göra mig klar inför heldagen i skolan. Ska träffas runt 9-9.30, är inte så noga i vår grupp ju. Idag är det övning, övning och åter övning som står på schemat. Ska dock bli kul, fast jag känner mig lite löjlig första gången jag kommer in på scen men det kommer gå bra ändå. Min roll är butiksbiträde, så mycket kan jag avslöja :).

Är inte hemma förrän vid sex ikväll, kommer vara skapligt trött då. Ska ändå försöka skriva några rader här. Samtidigt måste jag verkligen hålla mig vaken så att jag inte missar Desperate housewives. Ska ni se det ikväll?

Nu är det dags för frukost :).

Näkemiin!




Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja det är alltid så himla skönt när det är gjort ;) Hoppas du får en fin dag tjejen :) Kram /M

2009-10-20 @ 09:17:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! skulle du kunna komma med ett eller två namnförslag till våra fiskar? skulle vara till stor hjälp! ha en underbar tisdag :)

2009-10-20 @ 13:13:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0