Ibland är killar bra

Datum 2009-10-31 | Tid 18:23:37
Satt lite med min rapport innan idag och tyckte verkligen det var sjukt svårt att finna lämplig litteratur då ingenting hade med matematik att göra. Ms kompis som är på besök sade att det inte spelade någon roll eftersom jag ska argumentera för mina val jag gjort och det i sig har ju inte med matematik att göra men jag hade verkligen snöat in mig på det. Allt känns lättare nu tack vare det han sade.


Bara en av böckerna jag använder mig av, finns många fler.

Fast killarna är bra på andra sätt också, just nu till exempel så fixar de i köket och så ska de laga maten. Vilken service jag har med andra ord. Hade det bara varit jag och M här hemma hade jag inte sluppit undan. Nu är det dock vår kompis som själv valt att hjälpa till vilket han egentligen inte behöver men vill han så ska inte jag hindra honom ;).

Ha en toppenlördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0