Jag har bara regn hos mig

Datum 2009-10-03 | Tid 07:50:08
Så känns det faktiskt. Har regnat i stort sett hela natten och gör fortfarande. Är så tråkigt med regn. Kan ju inte gå ut, klart man kan men är inte så kul att behöva gå med ett paraply när det dessutom blåser också. Regnkläder är jag inte särskilt förtjust i. Jag gillar hösten när det är klar hög luft och det får gärna vara lite kyligt men inte regn. Detta med mina morgonpromenader går inget vidare så jag hoppas på att det blir bättre väder snart.

Ikväll är det fest med stort F :). Ska bli grymt kul och jag kommer vara på topp. Efter alla onödigheter så känns det som att jag behöver detta.

Har ni hört det senaste jag är schizofren? Haha, det var nog dagens roliga. Inte mycket som kan slå det haha.

Nu ska jag snart börja städa tänkte jag men först en macka.

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe okej :P

jag tyckte dom valde nån fel finalist för jag tycker att en idol ska inte bara behöva sjunga bra utan också se bra ut.. fattar inte varför dom valde camilla när dom jämt blir besviken på henne.. jag tycker clara sjöng bättre än henne, älskar hennes röst! men men.. vad tycker du själv? kram

2009-10-03 @ 09:22:44
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: thakock

jepp...kul när det stiger!

2009-10-03 @ 09:44:15
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0