Lovely friday

Datum 2009-10-02 | Tid 08:01:16
Äntligen är det fredag igen. Vet inte varför jag gillar fredagar så mycket men det är speciellt på något vis. Kan vara för att man vet att man nu har två dagar då det är helt tillåtet att lägga allt åt sidan utan att få dåligt samvete. Även att man vet att man inte behöver stiga upp i vettig tid om man nu är sådan. Vid detta laget har ni nog lärt er att jag inte är en sådan person, oavsett när jag lägger mig vaknar jag nästan aldrig efter klockan åtta. Händer väldigt sällan i alla fall.

Igår var jag så sjukt trött att jag gick och lade mig redan efter Idol och ja, jag somande inom fem minuter. Haha, typsikt mig. Så därför vet jag fortfarande inte vem som gick vidare till ikväll. Jag hoppas så klart på två men om det blir dem vet jag inte. Får ta och kolla det nu på tv4 hemsida. Att det blev Karolina och Tove som gick vidare förvånade mig inte. Tove är duktig men jag har lite svårt för Karolina, visst hon är också duktig men det är något med henne jag inte tycker om, har dock inte kommit på vad än.

Vem är er favorit i Idol? Har ni någon favorit än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0