Nova Lund

Datum 2009-10-29 | Tid 08:06:47
Äntligen ska jag få shoppa lite :). Ska bli riktigt kul att komma iväg även om det inte är till något magiskt ställe, är ett helt vanligt köpcenter så inget jättespännande men var längesedan jag var där och lite nytt i garderoben tackar man aldrig nej till. Vill faktiskt köpa ett par jeans men har så svårt att hitta några som jag trivs i och som sitter bra så får se hur det blir med den saken. Vet att jag ska köpa ny sjal iallafall för min förra glömde jag på tåget. Kan med nästan 100% säga att jag kommer ha något plagg från GT med mig, gillar kläderna där otroligt mycket och där finns alltid något snyggt.



Har inte orkat plugga idag heller men känner fortfarande ingen panik över det för jag vet att jag kommer bli klar i tid. Vet vad jag ska skriva och jag har ett par dagar till. Kommer gå bra detta :).

I helgen får vi besök vilket ska bli trevligt längesedan man såg honom :). Fast blir nog inget Halloweenfirande för vår del ändå, tycker inte det är så märkvärdigt. Är som vilken dag som helst. Ska ni på Halloweenfest i helgen?

Nu frukost och sedan göra sig iordning får se lite respektabel ut när man ska till storstan ;).

Adiós!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va roligt att shoppa! :D synd bara att pengar inte växer på träd.. :P

2009-10-29 @ 08:43:28
Postat av: sofie & josefin

sv: okje vad bra! Ja, bara bra med oss:) Vad har du för dig idag då?

2009-10-29 @ 12:04:59
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0