Nu börjar det hända saker

Datum 2009-10-11 | Tid 08:22:26
Äntligen ska jag komma igång med Friskis och svettis igen. Idag ska jag på mitt första pass sedan någon gång i våras. (Hoppas jag hittar dit).Ska bli sjukt skönt att börja igen, har fortfarande ingen cykel men eftersom träningen är mitt på dagen gör det inget att jag måste gå. Cykeln ska fixas imorgon, precis pratat med pappa och imorgon hade han tid. Fan, vad jag ser framemot detta =). Klockan tio är det ett baspass jag tänkte gå på, finns ett medel också men har inte tränat på länge så får mjukstarta lite.

Vet inte vad mer som händer idag, blir nog väldigt lugnt men dyker något roligt upp är jag inte sen till att tacka nej :).

Nu ska jag gå och packa träningsväskan, hörs senare.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: emma

ja verkligen! borta bra men hemma bäst! :) hehe, alltid skönt att bara vara hemma och mysa :)

2009-10-11 @ 10:15:26
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Tobias

Låter skönt :) bara ta det lugnt är ju det man ska göra på söndagarna :D

2009-10-11 @ 11:27:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: tack snälla, det kommer nog bli grymt :) härligt att komma igång med träningen igen. Jag ska också köra igång i veckan igen nu efter min förkylning som försvunnit(peppar,peppar)! Hoppas du får en fin dag! Kramar

2009-10-11 @ 12:06:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0