Nu gäller det

Datum 2009-10-20 | Tid 19:10:16
Nu är det då dags att bruka lite allvar i skolan. Imorgon är det dags att vis upp vår föreställning vilket ska bli kul. Just nu känner jag mig inte nervös men jag vet också att jag kommer vara det imorgon innan jag kommer ut på scen. Även om jag inte har en jättestor roll så är jag med väldigt mycket kom jag på idag. Tror detta kommer bli bra. Idag har vi som sagt övat nästan hela dagen. Vi hade lång paus idag och passade på att gå till Entré (ett köpcenter) och köpa hårfärg till J.

Kom hem för en timme sedan och har nästan precis ätit. Känner mig förkyld igen, är alltid fram och tillbaka med den. Bryt ut någongång istället!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och samla kraft inför imorgon, ska givetvis se DH men vet redan lite som händer då en kompis redan sett avsnittet :).

Vad har ni för er ikväll?

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Marielle

lycka till imorgon. det kommer gå bra :)

2009-10-20 @ 19:12:24
Postat av: Madde

sv: hehe men fiskpinnar är faktiskt också gott ;) tack detsamma tjejen! Kram /M

2009-10-20 @ 19:33:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jaså det visste jag inte,. Fast då är det inte så konstigt nej. :D

2009-10-20 @ 22:11:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

haha man blir tokig! hur har kvällen varit annars?

2009-10-21 @ 01:09:07
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0