Ny design

Datum 2009-10-18 | Tid 14:58:07
Har fått ny design av Emma, blev jättenöjd över den fast oavsett hur den sett ut hade den varit snyggare än vad jag hade innan haha. Tack än en gång Emma!

Blev ingen överraskningsfrukost för M idag, när jag skulle klä på mig var han redan vaken. Gick dock och handlade iallafall och gjorde pannkakor. Blev gott. Annars har jag inte gjort mycket idag, mest suttit här tycker jag. Vet inte vad jag ska hitta på, återstår att se.

Får väl laga middag någongång också, ska ha potatismos och fiskpinnar idag. Enkelt men gott. Även om fiskpinnar inte är 100% fisk så går det ändå att äta.

Hoppas hoppas att vi kommer iväg, men vet inte riktigt får försöka få tag i dem andra också så att vi kan bestämma lite tider och så. Hade varit kul om det blivit av.

Ska senare i veckan berätta mer om vad föreställningen handlar om som vi håller på med i skolan. Tror dock att jag väntar tills vi spelat upp den för att verkligen kunna berätta hur det gick och vad barnen tyckte. På onsdag spelas den upp, är inte så farligt nervös men vet att jag kommer bli. Har inte en jättestor roll och det tycker jag är skönt, inte så många repliker heller :).

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: tack, jag kände att det behövdes efter party i fredags och ren ligga still och slappa-dag igår :p.



Jättefin design! Kram /M

2009-10-18 @ 15:16:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

jag ska bara ta det lugnt ikväll (: hoppas du har en bra kväll nu!

2009-10-18 @ 18:55:18
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Dagen har varit bra idag!

Och din?? =)

2009-10-18 @ 20:46:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0