Ny frisyr eller inte

Datum 2009-10-27 | Tid 16:41:25
Vet inte om jag ska fixa till håret eller inte. Jag vill jättegärna men ja, det kostar en del. I och för sig är det riktigt billigt där jag går men ändå. Är inte bara klippning jag vill göra utan även färgning och slingor. Funderar på att kanske bara göra en av de sakerna. Vilken i så fall? Enbart slingor kanske ser dumt ut och bara färg blir tråkigt i längden. Hur ska jag sedan klippa mig? Vill ha någon häftig frisyr men då kommer genast tanken om jag inte passar eller trivs i det. Min frisör är väldigt duktig och jag har alltid blivit nöjd just för att jag kört på den säkra vägen. Vi får se lite men jag trivdes grymt bra i det jag gjorde sist så kanske blir samma.



Detta tyckte jag blev grymt snyggt! Vad tycker ni?

Kör ni den säkra vägen eller ni vågar pröva nytt när det gäller frisyrer?

Kommentarer
Postat av: Jennie

jo, det kan jag. spelar in desperate :) har sådan boxer ^^

kram

2009-10-27 @ 17:22:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: emma

jag vågar aldrig prova något nytt men jag önska jag våga för jag skulle så gärna vela ha beckhams gamla frisyr, typ page :) snyggt!

2009-10-28 @ 08:40:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0