Oväntat paket

Datum 2009-10-13 | Tid 16:08:29
Var i skolan idag ett par timmar. Roligt som vanligt då det bara var arbetslagsträff. Känns så skönt när man kan komma när man vill och inte ha någon bestämd tid =). Skämt åsido, vi brukar ha bestämt tid men detta har blivit ett stående skämt i vår lilla grupp. En av mina kompisar där hade med sin 4åriga son, han var så söt om än lite livlig och trotsig men det är barn i den åldern. Gick bra idag, redde ut lite mer inför föreställningen och fick även tips och idéer av vår lärare. Ska ses imorgon igen.

Har inte hunnit med så mycket annat idag, bara varit hemma en timme. Blir nog film med M lite senare och givetvis Desperate Housewives :). Ska bli spännande att se hur det går för Julie även om jag redan vet. Vill ju se det själv såklart.

Fick ett oväntat paket på posten från Cdon, blev lite förvånad för jag har ju inte beställt något men när jag öppnade så förstod jag. Var den femte säsongen av DH. Hade helt glömt att jag beställt den förra månaden. Blev glad i alla fall. Fick även mitt nya studentkort så att jag får rabatt på alla möjliga ställen även om jag inte utnyttjar det så ofta så är det bra att ha.

Orkar inte ta en bild på min outfit idag men jag har som vanligt leggings fast denna gång med kjol och ett linne till så är inget sådär märkvärdigt idag. Vet inte hur jag ska göra när det blir kallt för jag vägrar ha på mig jeans. Finns det andra byxor som är bekväma men ändå snygga? Vill inte gå runt i mjukisbyxor direkt, det gör jag bara om jag är hemma.

Måste fundera ut något som vi kan ha till middag idag, vet inte riktigt vad jag är sugen på. Tycker sådant kan vara så svårt ibland. Får se vad som finns hemma helt enkelt.

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe okej ;P jo men det är ju mysigt när det är vitt! blir inte lika mörkt heller ju? ;)

2009-10-13 @ 16:20:25
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack!

Håller med om att det blir mer speciellt då.

Allt är jättebra idag och med dig? :D

2009-10-13 @ 18:36:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Härligt att det är en bra dag! :D

2009-10-13 @ 20:19:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0