Regn och plugg - tråkigare än så blir det inte

Datum 2009-10-26 | Tid 08:25:02
Regnar en hel del där ute vilket är tråkigt då allt blir så dystert. Det blir knappast bättre av att jag måste plugga idag men hade tänkt att bara skriva två av aktiviteterna idag. Det borde gå ganska fort när jag väl vet hur det ska läggas upp. Är inte skrivandet som är det krävande utan det är att komma på vad man ska skriva om och hur det ska läggas upp på ett bra sätt så att det går lätt att följa den röda tråden. Kommer nog gå bra detta. Har bestämt mig för att jag ska vara klar med alla aktiviteter på torsdag för att kunna börja med rapporten på fredag. Hoppas jag kan vara tillräckligt flitig för att kunna ha en pluggfri helg men då krävs det mycket ifrån mig. Jag har ingen självdisciplin överhuvudtaget och gör ganska mycket i sista sekund, dock brukar det gå bra ändå men får försöka bli bättre.

Som ni kanske förstår så kommer det nog inte ske något annat här idag, måste förvisso gå och handla också men pauser behövs också för att kunna rensa hjärnan på tankar.

Igårkväll gick jag och Marielle till B2 där vi brukar hålla till när vi träffas. Hur ofta måste man besöka ett ställe för att räknas som stamkund? Vi är nog inte långt ifrån iallafall, men jag vet en person där som uppskattar att vi kommer dit :).

Har träningsvärk som sjutton idag, märks att jag inte tränat på länge för kroppen är ovan. Ska försöka gå dit oftare och nu när det bara tog 15 minuter att gå dit så kanske jag kan trotsa mörkret och ta mig dit även på kvällen eftersom alla pass är kvällstid mitt i veckan. Får köpa mig en reflex så att jag syns när jag går för vet inte riktigt hur upplyst det blir på industriområdet där lokalen ligger.

Dags för frukost sedan kör vi 100% plugg.

Vi hörs senare så berättar jag hur långt jag kommit.

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: marielle

det kommer säkert gå bra när du pluggar. jag ska också sätta mig och plugga en stund sen.

ja, det tror jag att han gör när vi kommer ditt

2009-10-26 @ 11:34:30
Postat av: emma

jodå tack den har varit bra (: vad sysslar du med idag?

2009-10-26 @ 13:51:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja, pengarna flyger iväg när man handlar. :S

2009-10-26 @ 14:57:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0