Shopping

Datum 2009-10-29 | Tid 16:42:00
Nu är jag hemma efter en dag fylld med shopping. Riktigt roligt var det och jag fick även med mig hem ett par nya svarta leggings (fjärde paret dett år, de går lätt sönder) och en underbar skjortklänning. Åt wokade nudlar med kyckling och grönsaker riktigt gott :). Marielle fick också lite handlat lite orättvist att hon hade presentkort så hon slapp göra av med pengar ;). Tyckte dock att det var värt att lägga ut pengar på kläderna då jag gillade klänningen riktigt mycket och leggings behöver jag alltid. När vi kom tillbaka till Eslöv gick vi till B2 för lite varm choklad, mums! Är rätt trött nu, man blir det efter att gå runt i affärer bland folk. För det var helt sjukt hur mycket folk där var ändå är det bara torsdag. Undrar lite om folk inte har arbete att gå till eftersom många var i 30-40års åldern.

Ikväll händer nog inte mycket, orkar inte göra något känner jag. Blir väl mest tv och en bok skulle jag tro. Vad händer hos er ikväll?



Klänningen jag köpte!




Min outfit för dagen! Nova fick vara med på ett hörn.
I bakgrunden är vardagsrummet med dessa coola takfönster. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet då jag tittade på denna lägenhet. Tur att vi hade första plats i kön.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

okeej =) joo har med hört det ^^.

Jag inriktar mig på förskolelärare. men hade tankar på att gå både det och grundskolans tidigare år, men får se hur de blir :) men förskollärare är absolut :D kram

2009-10-29 @ 17:25:20
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

okeej. ja känner likadant.. asså ja jobbar ibland på mammas jobb.. men då är ja på Frita.. och de är juh helt okej. men att ha lektioner o så känns inte som min grej riktigt :P kram

2009-10-29 @ 17:49:12
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: AAYAH

kikar in & önskar dig en trevlig kväll :)

2009-10-29 @ 17:55:51
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, glad jag blir :)

följ gärna med bloglovin om du hinner.

2009-10-29 @ 19:38:20
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0