Skola, glasögon och Desperate Housewives

Datum 2009-10-06 | Tid 16:20:05
Idag har jag varit i skolan ett par timmar. Träffade arbetslaget och diskuterade ideér till vår föreställning. Tyckte vi kom långt men det är ändå mycket kvar. Har i alla fall grunden så nu är det alla detaljer som ska på plats för att få allt att fungera. Har haft väldigt kul idag och det blir alltid en massa skratt när vi träffas. Vet inte hur vi lyckas men det blir alltid roligt. Tycker det är viktigt att man kan ha kul med sin grupp och att man även kan prata om andra saker än bara det som rör skolan.

När jag kom tillbaka till Eslöv gick jag och M för att hämta ut mina nya glasögon, är väldigt nöjd med dem faktiskt :). Har precis ätit lite och nu sitter jag här och slappar. Händer väl inte så mycket mer idag skulle jag tro men det är bara skönt. Har även anmält mig till den avancerade nivån som börjar i januari. Känns konstigt att jag ska börja läsa termin sex. det är den näst sista terminen så har bara lite mer än ett år kvar och tiden går snabbt.

Ikväll är det återigen dags för att träffa hemmafruarna. Denna säsong kommer nog bli riktigt bra. Har tjuvläst lite och det verkar riktigt spännande. Är nyfiken på den nya familjen som flyttar in, verkar vara mycket mörkt i deras förflutna. Klockan 21.00 drar det igång och jag kan knappt vänta. Någon mer som följer serien?

Adiós!



Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra med dig? =)

2009-10-06 @ 18:38:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: ja det är ju så himla skönt! Låter som att du kommer få en fin kväll tycker jag :)

2009-10-06 @ 18:50:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia

Dh var så bra idag, fast det är det ju alltid. =)

2009-10-07 @ 00:32:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hejsan! Tittade bara förbi och ville bara lämna ett avtryck! Fin blogg du har! :D



älskar DHW! :D

2009-10-07 @ 03:36:21
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0