Snart ny vecka

Datum 2009-10-04 | Tid 20:45:38
Då börjar snart en ny vecka. Tycker tiden går så fort, hinner knappt med ju. Fast det betyder att det även går fort i skolan och om lite mer än ett år kan jag ta examen, det ser jag framemot. I veckan händer inte så mycket. Har två skoldagar bara och den ena går åt till enbart arbetslagsmöte. Hoppas det blir lika kul som sist :).

Idag har det som sagt inte hänt alltför mycket. Jag och Marre tog en runda sedan gick vi till Coop och handlade bullar, har inte haft bullar till frukost på länge. Blir en liten lyx nästan. I eftermiddags åkte hon hem igen och jag hoppas jag träffar henne snart igen.

Ikväll har jag träffat Marielle en stund, satt och pratade lite om gårdagens fest. Vi kom fram till att det var den roligaste festen på länge.


På återseende =)

Kommentarer
Postat av: Leia

Måste ju säga att namnet på ditt te låter minst sagt spännande!

2009-10-04 @ 20:57:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack, ska kolla efter det!

2009-10-04 @ 22:39:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0