Somliga är bara för mycket

Datum 2009-10-02 | Tid 19:52:13
Blir så sjukt irriterad när folk kommenterar och dels inte kan stå för vem de är, trots att jag kanske inte känner personen eller kommer veta något annat om den. Sedan att kommentaren inte ens är särskilt trevlig gör inte saken bättre. Varför ödlsa tid på något man inte gillar? Samt får man som bloggägare inte lägga upp recpet på vad man vill, trots att man inte är inom den yrkeskategorin? Känns bara allmänt löjligt och givetvis blir inte en sådan kommentar godkänd av mig.

Tycker alla min blogg är tråkig för att jag lägger upp recept ibland? Ska jag sluta helt eller bara ha med recpet på kakor och tårtor som rör min yrkeskategori?

Kommentarer
Postat av: thakock

Har du lyckats komma upp i många läsare än?

2009-10-02 @ 21:58:52
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0