Träning

Datum 2009-10-25 | Tid 14:37:19
Var som sagt och tränade innan idag, riktigt kul var det och det känns härligt efteråt. Ska försöka ta mig dit i veckan också även om jag inte är så glad för att gå dit när det är mörkt. Friskis och Svettis nya lokaler är hur fina som helst. Kändes så fräscht. Var hemma i lagom tid för att inte missa reprisen av Idol då jag inte såg det i fredags.



Sitter nu nyduschad och väntar på att Mammas pojkar ska börja, missade det också. Skulle nog aldrig vilja vara med i ett sådant program men det är kul och titta på. Skulle ni kunna vara med i något sådant på tv?

Får se om det händer något kul senare ikväll men jag tror det knappt. Imorgon är det plugg som gäller för hela slanten. Ska göra klart så mycket som möjligt av handledningen för jag tror det är den lättaste delen. I rapporten ska allt kopplas ihop med teorier och annat. Behöver längre tid till det helt enkelt.

Är så sugen på att shoppa men jag vet inte, kanske unnar mig en dag på Nova Lund om jag får någon att följa med för det är inte roligt själv. Vill ha någon stor mjuk tröja som det gärna går att ha leggings till utan att halva röven syns :). Vet ni någon affär som har sådana?

Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja, håller med dig!

2009-10-25 @ 17:08:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jag fyller också i februari. Vilket datum fyller du? :D

2009-10-25 @ 17:09:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Förlåt om jag stör.



jag har en fråga i min blogg som är väldigt omtalande nu för tiden. Gå gärna in i min blogg och svara på den. Tycker du att gaypeople ska få rättigheten att gifta sig?? Glöm inte att du måste vara 100% ärlig när du svarar på denna fråga.



Puss

2009-10-25 @ 17:18:40
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0