Vintertid

Datum 2009-10-25 | Tid 07:10:19
Upptäckte när jag startade datorn att det blivit vintertid istället. När jag vaknade imorse var klockan sju och halv åtta steg jag upp, ganska lagom tyckte jag. När jag då inser att min mobil måste flyttas bak en timme var det inte lika kul, det innebär att jag vaknat sex och stigit upp halv sju. Jag är en morgonmänniska och tycker ändå det är lagom att gå upp vid halv åtta men min kropp bryr sig inte om vintertid och jag vaknar efter mina 6-8timmar oavsett.

Jag vet att det finns vissa som gillar vintertiden bättre bara för att de får sova en timme mer men jag som inte kan sova en extra timme tycker bara det är jobbigt. Nåja, nu när jag vet kanske jag kan försöka att somna om eftersom klockan inte är lika mycket när jag vaknar.

Igår gjordes ingenting här hemma, jag låg mest i soffan och kollade tv eller satt vid datorn. Blev den klassiska bakismaten med, Pizza. Jag är inte jätteförtjust i pizza men är man bakis finns det inget godare.

Har ni något speciellt ni äter när ni är bakis?

Ska försöka ta mig till träningen idag, var längesedan nu men så vet jag också att det är en bit att gå och det är inget roligt väder idag. Kanske nöjer mig med att gå en runda med M, får se vad jag känner för. Passet börjar klockan tio vilket ger mig lite mer tid att fundera :).

Adiós!


Kommentarer
Postat av: emma

jag håller med dig om idolerna :)



ja allt var bra igår och allt är bra idag ;) själv då? kram

2009-10-25 @ 07:42:44
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

okej, jobbigt att vara bakis? ;) hehe!

2009-10-25 @ 07:59:49
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0