Det här med att plugga

Datum 2009-09-10 | Tid 17:09:21
Det går som vanligt inget vidare bra för min del. Finns så mycket annat som är roligt. Har i alla fall varit på Lindex och en ny bh blev införskaffad plus ett litet set med fransk manikyr. Nu blev det inte jättebra men för att vara egengjort och att inte vara van att använda högra handen är jag nöjd. Har även läst lite, dock ingen kurslitteratur utan Mari Jungstedst böcker. De är bra men Läckberg är fortfarande min favorit. Får förresten snart hennes nya bok Fyrvaktaren. Blev skickad från adlibris idag eller vad det nu stod i mailet. Lycka oavsett :).

Annars händer inte mycket ikväll, hoppas fortfarande på att mobilen ska komma imorgon men blir nog inte förrän på måndag skulle jag tro. Nåja, den som väntar på något gott som man brukar säga. Det komiska är att jag och en klasskamrat hade likadana mobiler förra året och nu när vi träffas igen efter sommaren har hon lyckats skaffa samma mobil som jag ville ha, i samma färg dessutom haha. Spelar ju inte så stor roll men ändå lite konstigt för det finns ju sjukt många mobiler att välja mellan.

Nu ska jag fortsätta läsa lite, kanske att jag börjar på en av böckerna men det är knappast troligt haha. Ha det bra ikväll!

αντίο!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0