En dag i skolan

Datum 2009-09-07 | Tid 21:36:10
Idag var det första skoldagen som sagt. Det verkar vara en bra och rolig kurs. Har två bra lärare varav den ena är extremt duktig på drama och berättar historier och sådant på ett grymt sätt. Har nog kommit i ett bra arbetslag också, känner bara en av dem sedan innan men har sett två andra någon gång ibland. Tycker det är synd att jag inte kan vara med de imorgon för det verkar ändå bli kul men får en uppdatering av min kompis på kvällen.

Ska snart gå och lägga mig, upp hyfsat tidigt imorgon. Ska vara i Lund redan vid nio. Bra i och för sig att det är så tidigt då jag kanske har en chans att få veta vad som är felet. Börjar dessutom bli förkyld, har ont i halsen men hoppas på att det inte blir värre. Orkar inte mer nu.

Hörs imorgon om jag kommer hem någon gång haha.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0