F-klassen

Datum 2009-09-15 | Tid 11:55:48
Åkte iväg tidigt imorse för att vara på skolan vid åtta. Barnen var verkligen jättesöta men man märker att de blivit större för de håller lite mer distans än vad de små barnen gör. Åkte till Lund där de fick leka fritt på en lekplats. Passade på att fråga vad de var intresserade av och vad de gillade att leka. Fick fram en hel del och förskollärarna berättade vad de höll på med i verksamheten. Nu gäller det att bara pussla ihop alla delar till en bra föreställning, hade varit så kul och få VG men det är riktigt svårt på högskolan.




Idag händer nog inte så mycket mer, kanske följer med M och handlar. Beror på om jag orkar annars blir det att läsa den andra boken men jag vill helst inte, de böckerna brukar vara ganska tråkiga men som sagt det är ett nödvändigt ont. Nu hade det inte varit helt fel med lite Ben och Jerry haha.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0