Fest och äckliga gubbar

Datum 2009-09-27 | Tid 09:45:10
Var ju på fest igår och det var kul. Satt och pratade och spelade lite fyllespel och så. Den enda jag kände riktigt bra på festen var Marielle men det gjorde ingenting, alltid kul att lära känna nya människor även om jag träffat tre av dem ett par gånger. Festen slutade kanske inte så trevligt men så kan det vara.

Jag och Marielle gick till torget och satt på Stenssons trappa och pratade. Var bara vi som fick vara kvar på trappan för vakterna körde ner alla andra. Var två killar som ville ha våra nummer men det fick de inte. När de hade tjatat lite visade jag bara upp vänstra handen och visade ringen. Det enda de sa var " aj, fan" haha.

Killen som spelar keyboard i ett band pratade med Marielle, det uppskattade hon. Han varnade även för en gubbe som var på väg upp till oss. Den här gubben satte sig bredvid Marielle och började prata, jag ignorerade honom totalt för att inte uppmuntra honom till något. Marielle frågade honom hur hans kväll varit och när han då säger att han inte fick något men att vi kunde hjälpa honom, då fick vi nog och gick. Snuskgubbar, är det värsta som finns. Tur ingen av oss satt där ensam i alla fall.

Var hemma vid kvart i fyra tror jag, pratade lite med M som var vaken. Somnade dock ändå relativt snabbt. Som ni märker så är jag redan vaken trots att det blev så sent. Jag är inte känd för att sova länge oavsett när jag somnar.

Idag får jag se vad som händer. Blir nog ganska lugnt framför tvn.

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0