Fredag

Datum 2009-09-18 | Tid 18:23:44
Äntligen fredag och helg. ska i och för sig plugga lite i helgen men det gör inte så mycket då inget annat är inplanerat.

Idag har jag hunnit med en massa saker så jag är väldigt nöjd över mig själv. Började morgonen med att läsa dagens kvot av kurslitteraturen plus ett extra kapitel, har mindre att läsa imorgon. Därefter diskade jag lite men är en del kvar som M får ta sedan. Har även varit på banken på ett ärende som visades inte behövdes lite typiskt men men. Därefter träffade jag Marielle och vi tog en fika på Grappa. Alltid trevligt och vi har alltid något att prata om. Begav mig sedan till Coop för att handla lite och nu är jag hemma och har precis ätit. Har även läst i Fyrvaktaren, vill bara få veta mer om offret, det är så spännande. Gillar att Läckberg går bakåt i tiden, då det förflutna har ett sammanhang till det det som hänt.

Förresten ni missar väl inte att rösta till Blogawards 2009?

http://www.veckorevyn.com/blogawards/rosta/index.xml



Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0