Gymnasietiden

Datum 2009-09-29 | Tid 09:02:57
Saknar gymnasiet grymt mycket. Aldrig att jag har haft bättre skolår än jag hade då. Visst att det blev lite tjafs och missförstånd i ettan men det var inget vi inte redde ut. Fick hur många underbara vänner som helst som jag hade grymt roligt med varje dag. Att vi var en liten klass på inte ens 20 personer gjorde oerhört mycket för vår fina sammanhållning. Jag gick en underbar linje där jag endast hade teoretiska ämne två dagar i veckan. De övriga tre ägnade jag åt att vara i bageriet, där vi lärde oss allt från enkla matbröd till fina tårtor. En fantastisk lärare hade vi också som trodde på en och stöttade oss. Vi hittade alltid på roliga saker, åkte och bowlade med mera. En fantastisk tid som jag aldrig någonsin kommer glömma!

Idag måste jag ta tag i boken och även åka till Lund för att fixa mitt tågkort, bara för att jag ska ha ett för studenter måste det fixas hos Skånetrafiken. Suck! Idag ska även mitt paket hämtas ut, igår orkade jag inte. Lat som jag är.

Är glad att det var Calle som kom med i Idol och inte Piotr. Calle gjorde bra ifrån sig igår med, tittade inte bara ner i golvet. Framsteg gillar vi!

Nu väntar duschen på mig så att jag kan bli klar och komma iväg någon gång.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0