Har man tråkigt så har man

Datum 2009-09-20 | Tid 19:15:30

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

3st, husnycklar och till mina föräldrar


Vilken svordom använder du mest?
Skulle tro att det är ”fan”.

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen tid just nu

Hur många resväskor äger du?
En som jag fick av min farmor och farfar

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Verkligen inte

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica och Coop

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag är gärna med på bild även om det är svårt att erkänna

Vilken var den senaste filmen du såg?
Harry Potter och den flammande bägaren

Har några av dina vänner barn?
Nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Bil och körkort

Har någon någonsin kallat dig lat?
Har nog hänt, jag har själv kallat mig det

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Behövs ej, räcker att jag sätter på tv:n

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej

När var senast någon stötte på dig?
Någon gång i somras, han som äger pizzerian nedanför mig

Vad åt du till middag?
Fiskgratäng

Använder du huvtröjor?
Ja

Kan du vissla?
Faktiskt inte

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vem var den sista som ringde dig?
Pappa, har jag för mig

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Allt som befinner sig på marken och snurrar. Helst fort

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, men det är så det är

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0413

Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart. Vem gjorde det inte?

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Jadu, Nova Lund är rätt stort ändå

Hur många syskon har du?
Två

Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte direkt

Vilken film kan du alla replikerna till?

Har nog inte sett en film så pass många gånger
Äger du några band-t-shirts?
Nej.

När flög du senast?
Har aldrig gjort det

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex, även om det bara är fem som är likadana

Läser du för skojs skull?
Oh ja!

Pratar du några andra språk?
Njae, inte direkt

Diskar du din egen disk?
Ja, men sambon hjälper också till

Har du gråtit offentligt?
Det har hänt

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och, även om de är min sambos

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Oftast planer men önskningar hade inte varit helt fel

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, kunskap kan man aldrig få för mycket av

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, en tatuering på skuldran

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Tycker man kan dela såvida inte killen är stormrik

Kan du kasta macka?
Ja, kanske inte världsbäst men det går

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vad har du med dig in på bion?
Godis och Cola

Vem var din favoritlärare?
Stina, som jag hade i bageri/konditori

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Nej

Vad har du för väder?
Någorlunda varmt men lite molnigt

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, tatueringar gör inte ens personlighet

Har du en blogg?
Ja, annars hade du inte kunnat läsa mina svar

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska och allt i bageriet

Gillar du att flyga i flygplan?
Jag har aldrig flugit.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snäll och omtänksam

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Hmm, inte vad jag kan komma på

När sov du senast på golvet?
Oj, har det ens hänt?

Vilken är din favoritdrink?
Gillar röda och rosa drinkar

Gillar du din boendesituation?
Inget fel på den men ett hus tackar jag inte nej till

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-8

Äter du frukost dagligen?
Ja, har börjat lära mig

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Definitivt inte

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Kanske på högstadiet men inte sedan

Vilken är din favoritfrukt?
Nektarin, persika

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja oftast

Tror du på liv på andra planeter?
Tveksamt

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vill jag inte skriva här

Vad var det senaste du åt?
Gurka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Ingen skillnad

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Paul Anka var dum nog att göra en låt som hette ”Diana”. Bara för att pappa gillar den låten fick jag heta det.

Gillar du senap?
Inte så direkt

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Oj, det är inte alltid så trevligt haha

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej, är grymt höjdrädd

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida eller mage

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj, ingen aning

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja, kramar är mysigt

Skulle du säga att du är trendig?
Inte supertrendig men heller inte helt otrendig

Äger du en digitalkamera?
Ja, det gör jag J

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Är svårt att veta det på förhand

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen, vad jag vet i alla fall

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?

Gillar inte Star Wars

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja ibland

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ps I love you

Tycker du att du är attraktiv?
Kan jag inte påstå

Vad är du allergisk mot?
Lite pollen men annars inget

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det är upp till var och en. Jag skulle dock inte ha sex om där inte var känslor inblandat

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Varför skulle jag få det?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Då hade jag hetat Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0