Helg

Datum 2009-09-12 | Tid 10:56:53
Jag gillar helgen för det är de enda dagarna i veckan jag tillåter mig själv att faktiskt slappna av och inte tänka alltför mycket på det vardagliga. Dock kommer någon liten tanke fram i alla fall men det kan jag överleva. Händer nog inte så mycket denna helgen men kan vara skönt för har haft fullt upp varje helg enda sedan jag slutade jobba i början på augusti. Har varit fester och resor med mera men kul har jag haft.

Imorgon så kanske vi i och för sig ska hem till min syster. Min systerson har ju fyllt år men då var vi i Polen. Måste ju fira honom såklart. Får se hur det blir, skulle prata med varandra nu i helgen.

Är sugen på kina/thailändskmat idag, får väl se hur det blir men om jag känner mig och M rätt blir det något egenlagat trots allt. Grekiskt hade heller inte varit helt fel.

Jag gillar min nya mobil, läcker färg och design. Passar mig perfekt :).

Nu ska jag gå och äta frukost tror jag, magen börjar kalla på mat nämligen.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0