Idol

Datum 2009-09-24 | Tid 21:14:56
Har precis kollat klart Idol och ja, vet inte riktigt vad jag ska säga.. Det enda jag är säker på är att jag inte gillar Durna. Hon verkar vara så osäker på sig själv och jag tycker hon har fått för många chanser nu. Är hur många som helst som inte fått så många men som kanske hade förtjänat dem? Jag vet inte, är ingen expert på sådant men det är i alla fall vad jag tycker.

Imorgon händer följande:
- Betala räkningar
- Plugga
- Fixa sadel till min cykel
- Storhandla mat


Får se om något mer händer men inget jag planerat i så fall. Förhoppningsvis får jag mina böcker imorgon så att jag har lite roligare och mer spännande böcker att läsa. Mari Jungstedts tredje bok är riktigt bra och jag hoppas det håller i sig i nästkommande böcker. Tycker nästan att det tar tre böcker för författarna att få till det riktigt bra, likadnat för Läckberg men de två första är inte dåliga. Inte det jag säger, men just det här lilla extra kommer in senare.

Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

usch jag måste också betala räkningar

2009-09-25 @ 16:24:33
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va gärna med och gissa kändisen på min blogg=) kramar



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-25 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0