Imorgon istället

Datum 2009-09-03 | Tid 19:04:51
Får inte veta vad det är med min mage förrän imorgon, när jag väl blev uppringd så fanns det inte fler tider att ge mig. I alla fall inte hos min egen doktor och visst jag är glad jag ska till henne för hon är jättebra, hade lika gärna kunnat få hos någon annan som är mycket mindre bra. Hoppas på det bästa nu!

Idag har det inte hänt så mycket, dock har jag ändå sprungit upp och ner från lägenheten ett antal gånger men är man glömsk så är man :). Ska snart äta lite, även om det tar emot men har inget större val, mat är ju viktigt.

Imorgon åker vi iväg på en weekend, dock ska det regna hela helgen så vi får väl hoppas på det bästa. Är bara så tråkigt att det ska vara dåligt väder på min första utlandsresa :(. Tydligen är det kulingvarning vad gäller blåst och vi som ska sova på båten. Ser inte alls framemot det.


Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0