Inget nytt

Datum 2009-09-01 | Tid 19:49:27
Här har inte hänt något nytt sedan igår, vi är fortfarande sjuka men förhoppningsvis är M på bättringsvägen då han varit sjuk sedan förra veckan. Jag blev inte sjuk förrän i söndags tror jag det var. Får se om vi åker iväg i helgen, Ms mamma ville ju inte M skulle åka om han var sjuk men att jag ändå kunde åka med för resan är trots allt redan betald. Visst jag förstår henne där, det är en del pengar men tror hon på fullaste allvar att jag tänkt åka iväg en helg med dem utan M? I så fall tror hon fel! Vi hoppas M blir bättre så att vi åker med utan större problem :).

Blev bara ett kort inlägg men har som sagt inte mycket att skriva. Jag lever i alla fall och det är positivt!

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Marre

Har ni fått svininfluensan? :P NöffNöff

2009-09-01 @ 23:00:44
Postat av: Diana

Haha, nej det har vi inte.. Du är för rolig du!

2009-09-02 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0