Kvällen slutar tidigt

Datum 2009-09-23 | Tid 21:16:42
Nu är det alldeles snart dags för mig att gå och lägga mig. Jag vet klockan är inte ens halv tio men jag ska upp redan halv sex imorgon. Bara för att jag inte orkat duscha idag måste jag göra det innan jag åker till skolan. Börjar redan 8.15 därför blir det så tidigt.

Har sett på idol nu. Vad tycker ni, har ni någon favorit än? För min del är jag bara glad att Nils inte gick vidare, har aldrig gillat honom. Vet inte vad men något gör att jag stör mig lite på honom.

Idag har jag inte gjort någonting mer än slappat. Det var riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0