Lång dag blev kort

Datum 2009-09-24 | Tid 17:33:27
Idag var det riktigt svårt att gå upp från sängen, den var extra skön idag. Efter lite suckande slängde jag av mig täcket och gick med trötta steg till duschen. Åkte iväg till skolan och var beredd på en låång dag. Tack vare att många inte kom så gick våra miniredovisningar mycket fortare. Tre timmar tidigare kunde vi läma skolan. Det är man grymt tacksam för. Fick även veta att en dag på schemat inte finns, så har helt plötsligt en extra ledig dag. Inte helt fel det heller.

Annars tar jag det lugnt idag, har lite huvudvärk och känner mig småseg. Imorgon är det löning+Csn. Me like!



Såg att kanal5 visar de två sista avsnitten av Desperate Housewives på tisdag och veckan därpå drar säsong sex igång. Ser verkligen framemot det, säsong fem slutad ju så sjukt spännande och jag är grymt nyfiken på vem Mike faktiskt gifte sig med. Jag hoppas på Susan, men blir inte förvånad om det ändå är Katherine. Vem hoppas ni på, eller tror?





Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Desperate Housewives är grymt bra!

2009-09-25 @ 18:50:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0