Mina ärenden är fixade

Datum 2009-09-29 | Tid 16:15:45

Nu har jag lyckats fixa alla mina ärende. Först åkte jag till Lund och ordnade med tågkortet. Var tvungen att ta några passfoto eftersom det krävs för att man ska kunna ha studenttågkortet. Bliderna blev urusla. Nåja bättre det än att betala 210kr mer än vad jag behöver. Åkte tillbaka till Eslöv och gick först till Synsam för jag vill ha nya glasögon, är trött på mina gamla. (Vill ha några som mer markerar och syns. De jag har nu märker man knappt av då det är tunna bågar och ingenting runt glasen. Har fått hem fyra olika par att pröva så får se vilka jag bestämmer mig för. Ni ska få se bilder, men bilderna i sig är inte bra haha. Ni får gärna komma med era synpunkter på vilka ni tycker passar mig bäst). Efter det gick jag till Coop för att äntligen hämta ut mina böcker, så nu har jag fått hem dem också. Ska nog börja läsa den ena ikväll innan alla bra tvprogram börjar. Först är det Idol sedan dubbelt upp av Desperate Housewives. Sådant gillar jag!

   

    

Om siffrorna syns otydligt på bilden så är det följande som gäller. Bild 1 är längst upp till vänster, sidan om är bild 2. Längst ner till vänster är bild 3 och sidan om är bild 4. Låt höra era synpunkter!

Vad händer annars hos er ikväll?

Adiós!

 


Kommentarer
Postat av: ☆Mikaela och lilla Aimee

Har du haft en bra dag? :)

2009-09-29 @ 22:15:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: ☆Mikaela och lilla Aimee

Var glada åt det! :) Härligt, jo min dag har varit helt okej. Har du för planer resten av veckan då?

2009-09-29 @ 22:34:53
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

VIlle bara önska dig en trevlig dag :)



kramar Linnea

2009-09-30 @ 14:17:26
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0