Mysig lördag

Datum 2009-09-20 | Tid 08:46:12
Hade en mysig lördagkväll igår med M. Vi låg i soffan och kollade film, var faktiskt lite nyttiga med. Hade grönsaksstavar med tzatziki. Tzatzikin kanske inte är den nyttigaste men grönsakerna var ju bättre än chips i alla fall. Tycker det är minst lika gott med grönsaker som med chips men M höll inte med så han ångrade nog att han inte köpte chips haha.






Känner för att hitta på något idag men vet inte vad. Är söndag idag och det är ju inte mycket som har öppet heller. Nu är det innan löning med så man är inte den rikaste direkt. Får väl se vad som sker. Har varit duktig idag och läst, så nu är jag nästan klar med kurslitteraturen också. Tror jag blir klar idag faktiskt om jag bara öppnar boken en gång till.

Idag fyller söta T år. Grattis gumman!

Arrivecerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0