Nästan ledig idag

Datum 2009-09-10 | Tid 09:24:02
Som sagt nästan ledig, har inget schemalagt och behöver därför inte åka in till skolan men har lite kurslitteratur att läsa. Det är nästan värre än att behöva åka in till skolan. Dessa bäcker är i alla fall inte speciellt tjocka så går väl någorlunda fort att läsa. Annars idag ska jag till Lindex för att köpa en ny bh, min lyckades gå sönder på ett konstigt sätt. Hur kan bygeln knäckas på mitten? Därav har ena delen trängt igenom tyget och det är inget vidare skönt. Så måste ha en ny. Hoppas nu jag hittar en bra, är så svårt att hitta en riktigt bekväm som sitter bra.

Jag är fortfarande förkyld och alla vet ju hur det är. Jag hoppas på att bli frisk innan veckan är slut. Igår beställde jag en ny mobil så jag hoppas den kommer imorgon.

Vad har ni för er idag?

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0