Nervös

Datum 2009-09-04 | Tid 08:37:00
Är lite nervös idag, ska ju till läkaren. Imorse ringde en sjuksköterska mig och sade att min läkare var hemma med sjukt barn så hon kunde inte ta emot mig. Då fick jag två val, antingen vänta till måndag eller gå till en annan läkare. Jag hade gärna väntat men eftersom jag börjar skolan på måndag så har jag inte tid. Därför valde jag att gå till en annan läkare. Blev en manlig läkare istället men M sade att han var bra så jag behöver väl inte oroa mig. Hoppas bara få veta vad det är för fel och om det går att åtgärda, inget man vet ju.

Det som annars händer idag är att jag ska packa. Åker hemifrån halv sju ikväll. Ska bli roligt trots att jag oroar mig för sovandet på båten men det går förhoppningsvis bra. Vad händer hos er idag?

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0