Segt

Datum 2009-09-19 | Tid 16:39:59
Dagen har känts väldigt seg. Har inte hänt något och tror inget händer ikväll heller. Jag och M ska i alla fall försöka hitta en film som vi båda vill se vilket är lättare sagt än gjort haha. jag gillar det mjuka romantiska och han det lite mer hårda :).

Idag har jag i princip bara läst. Dels lite kurslitteratur men Fyrvaktaren har ju hägrat mest, därför har jag bara suttit och läst den för jag har inte kunnat lägga den ifrån mig. Nu är jag klar med den och den var bra men det var inte den bästa. Favoriterna är Stenhuggaren och Tyskungen. Har ni inte läst hennes böcker så gör det. Ni kommer inte bli besvikna.

På fredag kan jag förhoppningsvis få hit min cykel om jag bara lyckas fixa en sadel. Hade varit sjukt skönt att ha en när jag ska till och från träningen, är trots allt en bit dit. Blir nog även storhandling på fredag, är så trött på att behöva handla ett par gånger i veckan. Därför är det bra att pappa kan köra hem oss från Höör eftersom det är där City gross finns.

Nu ska jag ta och äta lite, känner att det behövs.

ha en toppenkväll alla!

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0