Telefonköer

Datum 2009-09-03 | Tid 08:28:03
Jag hatar verkligen telefonköer, oavsett när man ringer har alltid minst 10 andra hunnit ringa före. Hur lyckas man? Har fortfarande ont i magen och mår illa så därför tycker jag att det bästa är att kolla upp vad det kan vara. Rinde sjukvårdrådgivningen igår och hamnade på plats 30, Gah! Gick ändå ganska fort och henne jag pratade med sade att jag borde söka hjälp och att jag skulle ringa jourcentralen i Lund, men med tanke på att klockan redan var närmre halv åtta på kvällen kändes det som meningslöst då de stänger 22.00. Därför är jag än en gång i telefonkö idag på vårdcentralen. Har angett telefonnummer så de ringer väl upp när det är min tur.

Hoppas verkligen att jag får en tid för är sjukt jobbigt att må såhär och ingenting hjälper. Har ingen matlust men äter ändå lite bara för att jag måste men inte heller det fungerar. Känner mig så orkeslös också, orkar inte göra något. Sover dåligt gör jag också men inatt har jag sovit lite mer än jag gjort innan och det är ju bra.

Usch detta inlägget blev inte så kul men så kan det vara ibland. Alltid kan man inte vara på topp. Jag återkommer när jag vet min diagnos om det nu ens finns någon haha.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0