Trevlig kväll på B2

Datum 2009-09-22 | Tid 21:26:43
Har haft en riktigt trevlig kväll på B2 med Marielle. Vid fem bestämde vi oss för att träffas för vi båda hade lite tråkigt. Så det fick bli vårt klassiska ställe B2. J jobbade ikväll och han var lika trevlig som vanligt. Han visste precis varför vi var där och kunde även räkna ut vad vi ville ha. Det kallar jag uppmärksamhet! Jag och Marielle satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi har alltid något att prata om oavsett hur ofta vi ses. Det tycker jag är skönt. Vi förstår också varandra även om vi inte alltid tycker likadant. Sådant är skönt, sådan vänskap borde alla ha.

Nu sedan jag kom hem har jag bara tittat på Idol och suttit här lite. Imorgon blir det läsning av lite kurslitteratur till nästa vecka, annars händer nog inget annat kul.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Adiós!

Kommentarer
Postat av: marielle

han är verkligen proffsig i sitt jobb, förstår nu varför han är så omtyckt. han är trevlig och har lätt för och prata.

tack för en underbar kväll

2009-09-22 @ 21:48:43
Postat av: LillaEgo

kul att du och Marielle har blivit så bra vänner :) Vi är underbara på alla sett. <3

2009-09-22 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0