Underbar dag

Datum 2009-09-21 | Tid 17:15:56
Denna dag har varit underbar på många sätt. Har haft ett jättefint höstväder, inte för varmt men heller inte kallt. Kunde ha ballerinaskor på när jag var ute. Jag och M gick och handlade, tycker det är så mysigt att gå och handla tillsammans med någon. Blir lite roligare. Vi har även lagat en urgod lasagne, vi må inte vara mästerkockar men grymma är vi ändå!

Det kanske inte var en sanndröm trots allt. Jag vet inte, kanske tiden utvisar detta för mig så småningom. Kan inte säga att jag blev besviken direkt, trots allt ändå ganska skönt att det inte blev som jag trodde. Satt och tänkte på hur det varit innan och jag är bara glad att slippa vara med om det mer.

Ikväll blir det nog mys framför tvn med tzatziki och grönsaksstavar, dock blir det chips för Ms del :).

Ha en trevlig måndagkväll!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0