22 april

Datum 2010-04-22 | Tid 17:27:07
Seminariet idag blev väldigt konstigt. Vi skulle diskutera två projektplaner men det blev mer att vi diskuterade våra idéer till vår uppsats. Kändes inte som att det spelade så stor roll. Hade handledning senare och vi fick nog lite nya infallsvinklar till vårt ämne. Detta kommer bli så bra, det känner jag på mig.

Har världens längsta sovmorgon imorgon. Skulle kunna sova hela dagen om jag vill. De ringde från vårdcentralen och sade att min läkare var sjuk så jag ska få en ny tid. Ska kanske fika med en kompis som jag inte träffat sedan högstadiet. Ska bli roligt att se hur hon och även jag förändrats sedan dess.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0