Bra med bil

Datum 2010-04-03 | Tid 15:51:37
Nu ska vi snart köra till Höör igen. Mellanlandade lite hemma eftersom det inte tog så lång tid att köra till den djuraffären. Tittade på söta hamstrar och kaniner och fina fiskar. Hittade en neonrosa fisk. Den var riktigt fin, hade kunnat tänka mig en sådan men den är en saltvatten fisk. Saltvatten akvarium är ju lite speciellt, ganska dyrt också. Får väl se hur vi gör.

Passade på att handla lite mat också nu när vi har bil. När vi kom hem skulle jag titta på några avsnitt av Friends men någonstans mitt i allt så somnade jag. Typiskt mig!

Vi hörs ikväll när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det e en kompis som ska ha namngivning för deras son istället för dop! ska bli trevligt! har du en trevlig påsk>?

2010-04-03 @ 22:54:54
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0