Brinna för sitt jobb

Datum 2010-04-29 | Tid 17:37:31
Idag kom min nya vårjacka som jag beställt från H&M. Var jättefin och passade kanonbra. Bild får ni senare ikväll eller imorgon.

Idag har det gått bra på praktiken. Jag höll i två lekar idag när barnen var ute. Det tyckte de var jätteroligt. Den ena leken var en pjättlek och den andra lärde jag mig när jag hade No som sidoämne.

I princip bara tre veckor kvar nu, känns konstigt att jag inte kommer träffa de mer. Har jag tur får jag vara i en förskoleklass till hösten och då kommer den förskoleklassen att vara i samma byggnad som de barnen jag har nu. Jag vill ju jobba i förskoleklass också. Tycker det är det roligaste som finns! Känns lite konstigt att man brinner så för ett jobb men är väl så det ska vara antar jag.

Imorgon är det Valborg, ska ni göra något speciellt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0