Drömmar

Datum 2010-04-29 | Tid 05:59:46
Drömde så konstiga drömmar inatt. Först drömde jag något om min kompis häst och att det hände konstiga saker i stallet. Sedan var min bror där och hade hittat grodor som han kastade på mig. Jag som verkligen hatar grodor!

Den andra drömmen handlade om en stor bilolycka som skett i Tomelilla. Jag vet fortfarande inte vad jag gjorde där eller vem jag var med. Saken var i alla fall att det inte var någon "olycka" utan det var en kvinna som sprang runt och hade ihjäl folket i sina bilar. Där låg kroppar överallt och vi försökte komma därifrån innan hon gick på oss men det var svårt. Sedan såg jag henne sitta och sticka på trottoaren.

Minns inte hur dessa drömmar slutade. De var dock minst sagt konstiga. Hur kan man drömma så konstigt? Jaja, huvudsaken är att det inte var på riktigt.

Nu blir det frukost sedan ska jag kila till tåget.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0